"ההחלטה" מספר 2: מחר(היום, יום ה') ב-17:00 זמן מזרח ארה"ב / מנחם לס

התאומים אהרון ואנדרו הריסון – ה-TOTAL PACKAGE מס' 1 בהסטוריה

ההחלטה

אתם באמת חושבים שאני לא יודע שהערב מתקיים הקרב המילולי הראשון בין הנשיא אובמה ורומני? אבל תגידו לי, החושבים אתם באמת שעכברי כדורסל כמוני מתרגשים יותר מדי בקשר לויכוח ומי ינצח בו? קומראדים! זה הכל כסף קטן. ההחלטה במי להצביע – אובמה או רומני – מגיעה אולי לרמת המתח של "WHO SHOT J.R"? (לצעירים שבכם, זה מסידרת המתח 'דאלאס' כשהשידור האחרון גילה סוף-סוף מי ירה ב-J.R, ואחוזי הציפייה בסידרה האחרונה הוא עדיין שיא ציפייה בטיווי מלבד משחקי סופרבול!)

אבל המתח הגדול, הדבר החשוב באמת לאומה הזאת, היא במי יבחרו מחר התאומים אהרון ואנדרו הריסון, קנטקי או מרילנד. אביהם, קצין מרינס חמור פנים אהרון הריסון סניור, הוא כה מפחיד שמאמן קנטקי קפריאטי מפחד לדבר איתו. הוא פונה אליו עם "YES SIR!" ו-"NO SIR", והוא עומד דום כשהוא מדבר לאבא.

מה שיש לאבא להציע הוא חבילת הכדורסל הגדולה אי-פעם בתולדות הכדורסל, והוא הודיע כבר מזמן שהתאומים באים או הולכים כ-PACKAGE DEAL. היחיד בעולם הכדורסל שהיה מותר לו לדבר ישירות עם הבנים הוא כריס הייטאור, מנהל שיווק הספורט של UNDER ARMOUR, חברת מרקטינג שעיסוקה כדורסל, והוא הגבר היחיד בעולם הכדורסל שאהרון סניור מרגיש נחות ממנו. מה הפלא? הוא היה קצין המרינס של אהרון סניור כשהיה מתנדב בן 19. "הוא ה-'SAVING GRACE' שלי בכל עולם הכדורסל. האדם היחיד שאני בוטח ומאמין בו. הוא היחידי שמותר לו לפנות ישירות לאהרון ואנדרו. כל מאמן קולג' שינסה ליצור איתם קשר ישיר, נימחק אצלי אוטומטית מקולג' בסקטבול", אומר הסניור.

האחים יודיעו את החלטתם – קנטקי או מרילנד – מחר בשידור ישיר ב-ESPNU בשעה 5 זמן החוף המזרחי. אם אתם חושבים ש-"ההחלטה" שתשודר מזכירה את ההחלטה של לברון, אתם צודקים במאת האחוזים, והיתה זו החלטתו של כריס הייטאור מ-'אנדר ארמור' שכך זה יהיה, "כי החלטתם לא נופלת בחשיבותה מההחלטה של מיסטר לברון ג'יימס".

למה החלטתם חשובה כל כך? כי ה-14 לנובמבר הוא היום האחרון ל-COMMITMENT לקולג' זה או אחר, והחלטתם תקבע מי יהיה ב-FINAL FOUR ב-2014, העונה היחידה בה ישחקו קולג' בול לפני שיהיה לוטרי פיקס בדראפט של 2014.

למה מרילנד? הם לא עשו דבר מאז גארי ויליאמס זכה באליפות ב-2002, וכל תכנית הכדורסל שם היא על הפנים. מצד שני כל מה שקנטקי צריכה לעשות זה לקרוא בשם השחקן שהיא רוצה, והוא מופיע כמו שעון לחתימה ב-14 לנובמבר. אבל העולם השתנה: ל-'אנדר ארמור' ישנם 'קשרים' הדוקים עם הספורט של מרילנד. שום דבר לא קרימינלי, אך נוצר שם מין קשר הדוק שכולם נהנים ממנו, והמבין יבין. אבל קנטקי זה תעודת ביטוח לאיזה 12 שידורי טלוויזיה מחוף לחוף, וכניסה לפיינל פור.

העניין הוא שההחלטה של ההריסונים אף היא תעודת ביטוח לפיינל פור. 'אנדר ארמור' הפכה ליריבה גדולה של נייקי והיא היום הספונסורית של 7 אוניברסיטאות, אאובורן, בוסטון קולג', מרילנד, דרום קרולינה, דרום פלורידה, טכסס טק, ויוטה. היא יוצרת קשרים הדוקים עם שחקני פוטבול וכדורסל כבר מגיל 12, והמשפחות של הספורטאים הולכים עם 'אנדר ארמור' באש ובמים.

אז מי הם האחים הללו? כמה הם טובים?

הם די LATE BLOOMERS, אבל העונה שני התאומים הללו, 1.95 מ' גובה, הפכו להיות נודעים כ-"TWIN ASSASSINS". הם ידועים גם כשני COCKY KIDS המאמינים באמת ובתמים שהם טובים לפחות כמו דוויין ווייד. לא כשהם יהיו ב-NBA 6 שנים. אלא כבר עכשיו. הם ידועים גם כ-"ROCK STARS". הם ילדים בני 17 מעיר בינונית בגודלה בטכסס (ריצ'מונד) אבל הם מתנהגים ומתלבשים כאילו הם וולט פרייזר וג'ו נמט המשוטטים במעילי פרווה לבנים בטיימס סקוור.

הם FIVE STAR. בזה אין ספק.

אבל – תתפלאו – הם ילדים טובים. כשהם מחכים בלובי של מלון הילטון לאוטובוס שייקח אותם למשחק אליפות AAA הם ראו שתי נשים מכסיקניות זקנות מנסות בקושי לפתוח את דלת הכניסה. בעשר הדקות הבאות הם הכניסו להן 4 מזוודות גדולות, עמדו איתן בתור להרשמה, ודיברו בשמן עם פקידת הקבלה כי הם מדברים ספרדית שוטפת ורצו להבטיח שאיש לא עובד על הזקנות הללו. הם מתנדבים פעמיים בשבוע לארגון 'קפה יהושוע' בחלוקת אוכל להומלסים, ופעם בשבוע הם מתנדבים בבית חולים מקומי. הם לא 'נרקסיסטים' כפי שמנסים לתארם היום במדיה.

הבעייה שלהם היא שעל הפארקט הם הופכים להיות קובי בריאנט. יש במשחקם משהו ארוגנטי ללא ספק, אבל זה בגלל שהם כל כך עליונים על כל שחקני תיכון אחרים. אהרון אומר: "אנחנו משחקים שלושת רבעים לגרום לקהל הנאה, ואת הרבע האחרון לוקחים ברצינות, כדי לנצח. אנדרו הוא השחקן מס' 3 בתיכוניים בארה"ב לפי USA TODAY ו-AP, והפוינט גארד מס' 1. ממוצע קליעותיו בשנת הג'וניור היו 17.9 ו-9.2 אסיסטים. אהרון הוא מס' 8 בארה"ב כללית, ומספר 2 בשוטינג גארדס. הוא יושב על ממוצע של 21.9 למשחק ו-6.3 ריב'. אבל היו לו משחקים של 42 נקודות כשהוא ממש רצה, ובמשחק אחד של AAA (הרמה שם גבוהה מאשר בתיכונים) נגד מינסוטה גיין ספורטס הוא קלע בחצי השני 35 נק'.

הם שניהם אתלטים מעולים ביותר עם נחתור של 40 אינטש, ושניהם מגינים אישיים מהטובים בכל ארה"ב. קליפרי אמר שההגנה של שניהם היא "דבר שאין ללמד אותו. זה עניין של הבנה, אינסטינקט, ואינטואיציה". ה-IQ הכדורסלני שלהם הוא בין העליונים ביותר. בקיצור, חבילה מושלמת של "פוינט גארד – גארד" שתלך ככה ישר מהתיכון לקולג', ומשם ל-NBA.

השניים מפרגנים אחד לשני עד בלי די. אהרון: "לדעתי אנדרו הוא השחקן מס' 1 בארה"ב בתיכונים". ומה אנדרו אומר? "אין אדם בעולם שהייתי מעדיף למסור לו כדור מאשר לאהרון".

הם כוכבים. הם מתנהגים ככוכבים הם ארוגנטים כפי שלכוכבים מותר להיות. אבל לחבריהם הם שני 'חברה' רגילים. "כשהם מחוץ לפארקט ומחוץ לאורות הבמה", אומרים חבריהם הטובים ביותר ריצ'רד לון וגארי היינסן, "הם רגילים כמונו. לא תוכלו להאמין שהשניים שהם כאלה 'רוק סטארס' על הפארקט הם כאלה חברה רגילים מחוץ לכדורסל"".

דיק ויטלי ביקר לאחרונה בביתם. הוא שוחח איתם. הוא ביקש שיגדירו את עצמם. אהרון אמר,

"We hang out. We watch movies. We laugh and joke with our friends,"

אנדרו הוסיף:

"People think we're always in basketball mode. We're just ordinary kids."

נחכה ונראה כמה הם "רגילים"!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
56 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
איתן הקטן
איתן הקטן
11 years ago

מעניין. לא שמעתי כלל עליהם. מעתה אני עוקב ללא ליאות!

דר' רזי הופמן
דר' רזי הופמן
11 years ago

והותם הכרנו לראשונה פה בהופס של מל:)

Yinon Yavor
Yinon Yavor
11 years ago

At least Lebron had something to show for his decision to broadcast "the decision". These babies still have their mother's milk on their mouths. Without seeing them, I already want them to lose

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago
Reply to  Yinon Yavor

ינון, אתה באמת ובתמים חושב שזאת החלטה של שני ילדים בני 17? הם חתומים באיזו שהיא צורה (אולי רשמית כי אז לא יכלוצ לשחק שנה במכללה) ע"י חברת השיווק הענקית אנדר ארבור שמתחילה להתחרות בנייקי. היא קובעת להם מה לעשות. הוא כמו כלבלב הולך אחריהם וכמו תוכי חוזר על דבריהם. זה ביג ביזנס ינון. זה לא קרית אתא כאן.

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

אמרתי לכם, הם מאד מזכיים את קובי ביהירותם. אבל כולם אומרים שחוץ מזה הם בחורים על הכיפאק. גם אותי 'ההחלטה' מעצבנת!

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago

אני לא בטוח, אבל שמעתי משהו שסבם היה אלוף אולימפי. נדמה לי שהיה פעם איזה הריסון שניצח זהב במשוכות 110 מטרים. לונדון או הלסינקי. צריך לבדוק.

d.s.
d.s.
11 years ago

אין לי שום בעייה עם "ההחלטה" של שני ילדים אם רשת שידור חושבת שהיא רוצה לעשות כזה דבר.

אבל כשאתה עוזב קבוצה ואוהדים אחרי כל כך הרבה שנים, ואחרי שכל הזמן התחמקת מתשובות או אמרת שיש סיכוי גדול שתישאר – להודיע על זה בטלוויזיה מול כולם זה פשוט ביזוי של קליבלנד – הקבוצה והאוהדים, ואני אישית לעולם לא אסלח ליצור המגעיל הזה – לא על זה, לא על איך שהוא ירד לחדרי ההלבשה בלי ללחוץ יד אחרי שהעיפו אותו מהפלייאוף, ולא על הקעקוע הענק שיש לו על הגב the chosen one
איכס.

לגבי האחים – תעיר אותי עוד שנה כשאנדרו וויגינס יודיע מה הוא מחליט… 🙂

*melo*
*melo*
11 years ago
Reply to  d.s.

מסכים איתך לגבי וויגינס…

http://www.youtube.com/watch?v=HJn74ufOx64

טוני
טוני
11 years ago

בגלל כתבות כאלה אני קורא ואוהד מסור של האתר הזה ושמח להיות חלק ממנו 🙂

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago
Reply to  טוני

אני שמח שאתה חלק מהמשפחה!

k_700
k_700
11 years ago

נשמע כמו עוד סיפור שמנסים לשווק לנו חברות הספורט האלה.

בדרך כלל סופם של "החלטות" כאלה לא טוב ובטח כשמדובר בילדים כל כך צעירים עם ביטחון כל כך גבוה.

בכמה סנריו כאלה כבר היינו??? המבחן האמיתי הראשון שלהם יהיה כשקודם כל לא ישחקו ביחד.
כבר ראינו לא מעט צמדי תאומים ואחים שפשוט לא עבד כשלא שיחקו ביחד וכגודל הציפיות כך האכזבות.

יצא לי לשמוע עליהם ולראות קליפ קצר כעכבר מכללות גם יצא לי לקרוא את הראיון עם ויטל.

מוקדם לקבוע איפה בדיוק יבחרו כי דראפט 2014 מסומן להיות רצחני.
אבל לדעתי המפתח הכי חשוב לגארדים צעירים זה ההגנה, אם ההגנה שלהם באמת יוצאת דופן זה PRICELESS…

יאללה עכשיו רומני VS אובמה, תסלחו לי.

מנחם לס
מנחם לס
11 years ago
Reply to  k_700

רומני ניצח משהו כמו 67-128. רצח בע"מ.

אורי
אורי
11 years ago

כתבה מצויינת , תודה רבה מנחם

k_700
k_700
11 years ago

ניצחון בנוק אאוט ובסיבוב הראשון!! רומני התכונן לעימות הזה 3-4 חודשים. אובמה השחצן התכונן 3 ימים וככה זה נראה.

עידן
עידן
11 years ago

מנחם כרגיל רק אתה מסוגל להביא דברים כאלו לאתר

ואגב, רומני אכל את אובמה "יום נישואין שמח" בלי מלח

דקסטר
דקסטר
11 years ago

אובמה הוא פלופ רציני.
הוא נראה מנותק וחסר דמיון.

הוא אמור להיות נשיא של קדנציה אחת . אם רומני יפעל נכון ויהיה ממוקד שום דבר לא יכול לעזור לאובמה כי התקופה של הייתה התקופה הכי כושלת של נשיא ואולי של מנהיג מדינה אי פעם.

awesome site
10 years ago

Rmyeas Great blog.Really looking forward to read more. Keep writing.

backpage auto ad posting software

Thanks again for the article.Much thanks again. Keep writing.

how to make a business app

I truly appreciate this blog post.Really thank you! Really Cool.

predominant use study
10 years ago

I really liked your blog post.Really looking forward to read more. Will read on…

screen cages naples
10 years ago

Very neat blog.Really looking forward to read more. Really Great.

roofers surrey
10 years ago

Fantastic article post.Thanks Again. Great.

Citizen Journalism
10 years ago

I truly appreciate this article post.Really thank you! Really Great.

luxury cottages Pembrokeshire

Enjoyed every bit of your blog post.Really thank you! Fantastic.

pirater compte facebook

Great, thanks for sharing this article.Really thank you! Awesome.

inflora
10 years ago

I loved your article.Really thank you! Want more.

uncle milton ant farms
10 years ago

Im thankful for the blog article.Much thanks again. Keep writing.

kansas city new years eve 2014

Thanks-a-mundo for the blog article.Thanks Again. Keep writing.

Piano Lessons
10 years ago

I really enjoy the blog article.Thanks Again. Great.

consulta medica gratis
10 years ago

Enjoyed every bit of your blog post.Thanks Again.

Back Pain
10 years ago

I loved your article post. Want more.

Neck Pain
10 years ago

Awesome blog post.Thanks Again.

Hair Coloring
10 years ago

A round of applause for your blog article.Really looking forward to read more. Awesome.

Car Care
10 years ago

Major thanks for the article post.Really looking forward to read more. Really Cool.

jailbreak ios 7.0.3
10 years ago

Major thanks for the post.Much thanks again. Fantastic.

Solar Film
10 years ago

Very good article.Thanks Again. Awesome.

Company Incorporation
10 years ago

Thanks-a-mundo for the blog.Really looking forward to read more. Really Great.

Read More
10 years ago

Muchos Gracias for your blog article. Keep writing.

Teeth Whitening
10 years ago

I appreciate you sharing this post.Much thanks again. Much obliged.

paleo recipes
10 years ago

I really enjoy the blog.Much thanks again. Really Cool.

cheapest ipad air
10 years ago

I really enjoy the article.Really thank you! Awesome.

Email Processing For Cash

Thanks so much for the blog.Much thanks again. Keep writing.

Cheap Football Boots
10 years ago

Wow, great article.Really looking forward to read more. Will read on…

Lighting Store
10 years ago

Major thankies for the article post.Really thank you! Really Great.

WORDPRESS
10 years ago

Im thankful for the article post.Much thanks again. Awesome.

Wonderful Land gore
10 years ago

Thanks a lot for the article post.Really looking forward to read more.

mi40
10 years ago

Very good blog article.Really looking forward to read more. Keep writing.

solicitors from hell
10 years ago

Enjoyed every bit of your article. Cool.

Flowers Delivery
10 years ago

Thanks for sharing, this is a fantastic blog post.Really looking forward to read more. Cool.

Mike Jones Jazz
10 years ago

Wow, great blog article.Thanks Again.

Bijoux fantaisie
10 years ago

Very good article post. Cool.

YouTube downloader
10 years ago

I truly appreciate this blog post.Really thank you! Will read on…

Pianoflytting Oslo
10 years ago

This is one awesome article.Really looking forward to read more. Awesome.

Travel Agencies
10 years ago

A round of applause for your blog post.Really thank you!

chat bongacams
10 years ago

I am so grateful for your post.Really thank you! Will read on…